Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa
Prowadzone przez szkołę rejestry czy ewidencje obejmują zbiór typowy dla jednostek budżetowych (w szczególności w zakresie rachunkowości, ewidencji składników majątkowych, ewidencji kadrowej) i zbiór typowy dla szkół. Archiwizowane są te zasoby, które podlegają takiemu obowiązkowi.
Wykaz rejestrów i ewidencji prowadzonych w Zespole Szkół Medycznych w Brzegu
Rejestry, ewidencje:
- rejestr wydanych zaświadczeń
- rejestr wydanych legitymacji szkolnych
- rejestr wydanych indeksów
- rejestr wydanych świadectw ukończenia szkoły
- rejestr wydanych świadectw dojrzałości LM
- rejestr wydawanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczycieli
- rejestr pieczęci
- rejestr delegacji służbowych
- ewidencja druków ścisłego zarachowania
Archiwum:
Zasób archiwalny Zespołu Szkół Medycznych w Brzegu stanowi dokumentacja powstała i powstająca w związku z działalnością szkoły:
- dzienniki lekcyjne
- księgi arkuszy ocen
- akta osobowe uczniów i słuchaczy
- księgi protokołów z posiedzeń Rady Pedagogicznej
- projekty organizacyjne
- akta osobowe pracowników
- listy płac
- kartoteki wynagrodzeń
- kartoteki zasiłkowe
- plany budżetowe
- bilanse
- dowody bankowe
- dowody kasowe
- dokumentacja finansowa i księgowa
- dokumentacja techniczna
- dokumentacja dot. rekrutacji, organizacji i innych spraw organizacyjnych.
Dane osobowe są pod ochroną, a sposoby i zasady ich udostępniania są realizowane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883)